Gamo' τα Υπουργεία μου!

Δεν μου έφτανε ο πυρετός που χτύπησα σχεδόν καλοκαιριάτικα (39.6 High Score!) σήμερα το πρωί μου έρχεται και μήνυμα απ' το taxis. Έγινε, λέει, η εκκαθάριση της φορολογικής μου δήλωσης! Τι ωραία, τι καλά είπα και 'γω. Πέρυσι με λιγότερα έξοδα κάτι πήραμε φέτος με τα ίδια σχεδόν έσοδα και παραπάνω έξοδα κάτι θα μας δώσουν. Αμ δε, οι καραγκιόζηδες! Το αποτέλεσμα λέει της εκκαθάρισης είναι χρεωστικό! Και μέχρι 30/9 θα πρέπει να πληρωθεί η πρώτη δόση. Αλλά πόσο είναι αυτή η δόση δεν μας είπανε. Ούτε πόσες είναι οι δόσεις. Εκπληξούλα μάλλον, βρε!
Πολύ με σύγχυσαν σήμερα τα παλικάρια του taxis. Τ' ανέβασα τα δέκατα πάλι. Αχ, να του σπάσει το χέρι αυτού που μου έστειλε το μήνυμα και να μην μπορεί να ξυθεί! Όσο για εκείνους που κάναν την εκκαθάριση, να τους σπάσει το πόδι και να τους πιάσει και τσιρλιπιπί ταυτόχρονα. Και να μην έχουν και κανέναν στο σπίτι για βοήθεια! Gamo' τα Υπουργεία μου, gamo'!!!
Βρήκα μετά και το σκίτσο παρακάτω σε εφημερίδα στο δίκτυο και πικράθηκα ακόμη παραπάνω. Δεν θέλω να ακούω και να βλέπω για φόρους και αεροπλάνα, πληγώνομαι. Τώρα τα αεροπλάνα τι σχέση έχουν? Καμία. Κι αυτά με θλίβουν αλλά αυτό είναι μια ιστορία αγάπης για άλλη ώρα

0 Responses on "Gamo' τα Υπουργεία μου!"