Σαράφης στο Παρίσι, Σαράφης στα Τρίκαλα, Σαράφης στην Αθήνα. Τώρα Σαράφης και στο Λονδίνο!

Όπως έλεγε και η παλιά διαφήμιση. Κάπως έτσι μου φάνηκαν οι αφίσες του ΚΚΕ που έχει γεμίσει ο τόπος. Για την Αθήνα και τα Τρίκαλα τις έχω δει με τα ματάκια μου, τώρα για Παρίσι και Λονδίνο δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά. Εδώ έχω να προσθέσω και Κοζάνη με Πτολεμαΐδα. Και φάντάζομαι και σε όλη την Ελλάδα.
Καλά οι πρασινο-μπλέ που πήγαν? Ούτε μία αφίσα, κάτι? Να σκέφτηκαν το δημόσιο χρήμα ή το δημόσιο πονοκέφαλο που προκαλούν? Μπαααα...Σου λένε τα πρόβατα εμάς θα βγάλουν πάλι γιατί να ζοριζόμαστε? Και τρέχουμε εμείς ξανά και ξανά με σημαίες, συνθήματα, μας έχουν στα τέσσερα και μυαλό δε βάζουμε. Καλά μας κάνουνε αφού δεν καταλαβαίνουμε!
Άντε μην το κάνουμε και πολιτικό το blog!

2 Responses on "Σαράφης στο Παρίσι, Σαράφης στα Τρίκαλα, Σαράφης στην Αθήνα. Τώρα Σαράφης και στο Λονδίνο!"

  1. Ανώνυμος says:

    Όταν έχουν στα χέρια τους κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες και φράγκα για τηλεοπτικές διαφημίσεις τι να τις κάνουν τις αφίσες?

    Αλλά μην στενοχωριέσαι. Τώρα που ανακηρύσσονται και οι υποψήφιοι πρασινο-μπλε βουλευτές κι έχουν προσωπικό όφελος (και όχι το όφελος του Κόμματος) θα αρχίσουν τον χαρτοπόλεμο.

    thrassvas says:

    Να ηρεμίσω και 'γω. Ανησύχησα προς στιγμήν.