Θα μαγειρεψω Goody's

Η σχέση μου με την εν λόγο αλυσίδα είναι περισσότερο αναμνηστική. Μου θυμίζει το έτερον ήμισυ του δωματίου 201 της εστίας που κατοικούσα στη διάρκεια της φοιτητικής μου ζωής. Έτσι λοιπόν ανάμεσα στα πολύχρωμα χαρτάκια delivery που εδρεύουν σπίτι μου το προτιμώ ενίοτε (σε στιλ να μην ξεχνιόμαστε). Μεταξύ μας όταν μιλάμε για σαβουροφαγείαση από αλυσίδα ταχυφαγειου ψηφίζω McDonalds. Τα τελευταία με παραπέμπουν σε παρακμή ενώ τα Goody's τείνουν προς τα κει ανεπιτυχώς.
Είπα λοιπόν και σήμερα να μαγειρέψω κάτι από έξω. Σήκωσα νωχελικά το ακουστικό του τηλεφώνου, σχημάτισα τον αριθμό. Αν θέλετε απόδειξη επιλέξτε 1, αν θέλετε τιμολόγιο επιλεξτε 2. Μετά, το απολογητικό μήνυμα για τις γραμμές που είναι όλες κατειλημμένες. Εν τέλη βρέθηκε ελεύθερη γραμμή και συνεννοήθηκα με την κοπελίτσα - μετά τα κόπων και βάσανον λόγο του πανελλαδικού βουητού που επικρατούσε στο τηλεφωνικό κέντρο.

Κάτι τέτοιες ώρες θαυμαζεις τη χαρτογράφηση ανθρώπων. Εκούσια μεν spooky δε. Το αισθάνεσαι ότι παίρνεις και συ το μοναδικό id που σου αντιστοιχεί στην εκάστοτε βάση. Ένα public pixel στα Goody's για τις διατροφικές μου συνήθειες, μερικά ακόμα σκόρπια σε ποικιλόμορφες βάσεις (βλέπε facebook) και η ψηφιακή μου απεικόνιση σχηματίζεται.
Μερικές φορές το χαρτί μου είναι πραγματικά πιο οικείο απ ότι ένα πληκτρολόγιο ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μου δίνει την ελευθερία που υπονομεύει το τελευταίο.

άχρηστη πληροφορία της ημέρας: στην Κοζάνη χιονίζει εδώ και ώρες

4 Responses on "Θα μαγειρεψω Goody's"

  1. Ανώνυμος says:

    Τόσα γυράδικα βρε... από τα goodies βρήκες να παραγγείλεις? :-)

    thrassvas says:

    @Rocean... που και που βάζω λιγο ποιότητα στο savouring.

    Costas says:

    thnx god, δεν ήρθε ακόμα το πάσχα ...
    με τα αυγά και τα κεφτεδάκια ;)
    Εγώ Ψηφίζω Μελτέμι .-

    thrassvas says:

    @PLUG... τη γνωστη μέρα? Θα ανεβάσω post με παρομοιες συνταγες αυγων ...μπορω να σου κάνω και το τραπέζι για να δεις τι χανεις. Και εσυ και ο Rocean που υποτιματε την τεχνοτροπία μου!